Magyarázom a bizonyítványom meg a helyszínt

Nos hát, az úgy volt, hogy öt éve tartó szerelem után úgy döntöttem, elegem van a távkapcsolatból, és visszaköltözöm Svédországba. Igaz, hogy jól elvoltunk mi kettecskén, hogy csak nyaranta találkoztunk, de a vágyódásom a nyugalom, a fenyvesek, a tavak, a jó levegő iránt ráébresztett, hogy csak összetartozunk mi, te, én, meg a kisszoknya, Svédország meg én.

Tehát fogtam magam, felmondtam az állásomat, lepasszoltam a lakásomat az öcsémnek és a barátnőjének, vettem jegyeket, és úton vagyok jelenleg Örnsköldsvikbe (= saspáncélöböl). Svédország északi részébe. Ahol ugye már laktam egy évet, még anno ösztöndíjjal, ahol nagyon sok barátom van, akik várnak rám.

Örnsköldsvik egy kisváros, félúton Stockholm és a finn határ között, van neki síugrósánca, öbölkéje, Svédország leghosszabb vízicsúszdája. Semmi különös, de valahogy most úgy érzem, jól fog esni Budapest után egy kisváros, ahol lehet bárhová sétálni, biciklizni, és nem napokig békávézni.

Nemmellesleg a blog tetején a síugrósánc mellőli kilátás látszik, kábé az egész város. Az én házam pont nem.

A top kérdés ugye, hogy “És mit fogsz csinálni?” Nem tudom. Munkám még nincs. Házikóm már van, macskám lesz.

Ha tehát kedvetek van végigkövetni, mit hozok én ki ebből, akkor nosza, itt megtaláltok!

Reklámok

One thought on “Magyarázom a bizonyítványom meg a helyszínt

  1. Nämen jävlar! Hogy stílusos legyek:D
    Na, örülök, hogy kiérkeztél. Remélem, eddig minden ok. Üdv a fedélzeten. :)
    Vi hörs!

Csipogj te is

