Terített asztal

Az egyik ok, ami miatt szeretek július-augusztusban Svédországba jönni, mert az egész természet egy terített asztal. Ráadásul úgy, hogy az én nagy kedvenc bogyósaim itt akkor kezdenek érni, amikor otthon már rég vége a szezonnak.

Mindenfelé áfonya, málna, ribizli, sőt, nemsokára vörösáfonya is lesz. Tehát, Budapesten, vasárnap délután, ha az ember áfonyára vágyik, akkor szentségelhet, esetleg én még kimehettem a méregdrága éjjel-nappali zöldségeshez is.

Itt fogtam a vödröcském, és kimentem az erdőbe, innen 10 percre, ami terítve van áfonyával. Visszaúton málnát is szereztem.

P1140419

De akármerre megyek akármikor, lehet legelni a bokrokról, múltkor a tó körül bicikliztem, volt ribizli, csodás, csodás! :)

Wenjunék elmentek Kínába a héten, szóval jelenleg csajbuli van minden nap, vele:

P1140418

 

2 thoughts on “Terített asztal

Csipogj te is

