A Természet Napja

A TermészP1140550et Napja lesz holnap, mondta Ingrid, Birgitta anyukája, mikor éppen hozzájuk tartottunk, Nils Anton szülinapi vacsorájára, és egyben záróvacsira is, mert aztán ők családostul hazaindultak – 720 km-re! Valamit magyarázott még a Höglandi tóról Ingrid, hogy ott lesz, aztán este a Tidning 7 nevű magazinból, ami minden pénteken jár, elolvastam, hogy ez pontosan mit is takar.

És mivel egész héten kisebb-nagyobb megszakításokkal ömlött az eső, most meg olyan kellemes, későnyP1140552ári-koraőszi idő volt, langyos, se nem hideg, se nem meleg, elindultam biciklivel a tóhoz. Ott aztán találtam mindenféle sátrakat, helyi szervezetek csináltak ezt-azt, volt lovaskocsizás, horgászat-próba, vérmennyiség megsaccolás, a kedvenc svéd játék, a hány kilós a hal is, mézet árultak a méhészek, a nemzeti parkokról volt cikksorozat, hamburger sült szabad téren, meg palacsinta, cserkészek tanítgatták a gyerekeket, mi a fák neve.

Én pedig fogtam egy totót, körbesétáltam a tavat, és válaszolgatni próbáltam a 10 kérdésre – ami néha problémába ütközött, mP1140557ert hát nem tudom svédül minden madár nevét, meg ilyesmi.

Vettem tombolát, nem nyertem helyben, de a fődíjsorsoláson még nyerhetek :)

De legalább levegőztem, sétáltam, bicikliztem, és ha nem is nagyon beszélgettem senkivel, csak a kiállítókkal, de így is szép volt, jó volt.

Reklámok

Csipogj te is

