Jelentés az ágyból

Hát képes vagyok ilyesmire is, hogy a második munkahetemre lebetegszem, pedig tényleg nem akartam, sőt, szabályos lelkiismeret-furdalásom van, hogy nem vagyok ott és dolgozom.

De azt mondják az okosok, hogy minden új közeget annak a bacijával meg kell szokni, és teljesen normális, hogy lebetegedtem, pláne nyolcévesek között, pláne svédek között, teszem én hozzá, akiket akármennyire szeretek is, nem igazán tudnak arról, hogy feltalálták a papírzsepit.

Meg hát elég intenzív volt a múlt hét, sok infó, sok költözés, sok pakolás, rendrakás, meg én mindig olyankor szoktam megbetegedni, mikor kicsit elengedem magam, és ez igazából most következett be, mostanra lett a lakás az enyém, szereztem munkát, és belesüppedtem egy fél percre ebbe a kellemes biztonságérzetbe, és tádámm! Lecsapott a nyavalyás nátha.

Jelenleg kint szürke az idő, ezért bent is, de beragyog mindent annak a ténye, hogy végre-végre, tegnaptól kezdve létezem, svéd személyi szám tulajdonosa vagyok! Ami azt jelenti, hogy kábé mindent intézhetek, autóvételtől kezdve odáig, hogy kedvezménykártyát válthatok ki a patikába.

Ezen felül még a csomagom is megjött otthonról, így máris Dörgicsei csibelevesporból készült nyalánkságokkal eshettem neki a betegségemnek.
Csak hát mégse lett jobb, itt köhögök, rémes.

Ha már: a betegszabadság itt úgy van, hogy kiírhatod saját magadat max egy hétre minden igazolás nélkül, ha tovább vagy beteg, kell az orvos. Az első beteg napot nem fizetik, onnantól meg adott százalékát kapod a fizetésednek, nem tudom, mekkorát, nem akarok hülyeséget mondani. Ez itt most az én első, fizetetlen napom. És még csak második hét van!!! De a kolléganőm azt mondta: “De hát ha beteg vagy, akkor beteg vagy.”

Megyek is vissza vízszintesbe.

Reklámok

One thought on “Jelentés az ágyból

Csipogj te is

