Új szereplő színre lép

Igen, sokaknak feltűnt, hogy mintha kevesebbet írnék, vagy nem olyan gyakran, az okok többfélék.

a) Először is sokat dolgozom, több nap is későn végzek, és olyankor nincs erőm blogolni.
b) Nem történt az elmúlt másfél hétben iskola szinten semmi különös, ez a hét máris sokkal több mindennel kecsegtet, ráadásul a végén érkezik a kicsiöcsém is.
c) Új szereplő lépett a színre.

Anno, mikor bemutattam mindenkit, nem ígértem meg ugyan, hogy minden új szereplőről részletesen be fogok számolni, de mégis, olyan akadt, akiről be kell.

Johan a neve.

Felteszem, mindenki kitalálta, hogy nem egy macskáról van szó – bár ugye, akartam azt is -, hanem ez egy valódi, hús-vér Johan, akivel úgy fest, együtt kezdünk új kalandokba.

Az egész azzal kezdődött, hogy otthon is voltam én felregisztrálva társkeresőre, de nem nagyon működött a dolog, el is ment a kedvem a dologból, azért kíváncsi voltam, vajon itt hogy néz ki a netes társkeresés. (Kezdetnek máris szimpatikusabb. Például minden funkció ingyenes. Ráadásul úgy hívják, boldog palacsinta, ilyen névvel garantált a siker, nem?) Aztán ott volt még az a régi álmom, hogy én külföldi társra vágyom. Nem tudom, honnan jött az ötlet, de nagyon tetszett a gondolat.

Persze itt is belefutottam több ostoba emberbe is, de viszonylag elég hamar kezdett nekem írogatni Johan, aki kb. 100 km-re lakik ide. És egyáltalán nem ostoba. Épp ellenkezőleg. Sokat leveleztünk, nagyon sokat.

Aztán találkoztunk is. Amely találkán úgy döntöttünk, ismételni szeretnénk. Sokszor. Úgyhogy azóta egy hétvégét nálam vagyunk, egyet nála. Szeretünk együtt lenni.  Így a hetek azzal telnek, hogy a hétvégére várok. A hétvégék meg azzal, hogy vele vagyok.

De nem feledtem ám el itt a rajongótábort! :)

Csipogj te is

