Hóhahó

Visszatértem egészben, az ép és egészséges olyan szempontból nem működött csak, hogy kicsit megfázódtam vagy énnemtudom mit csináltam, de hát abnormális az időjárás Mo-on is, meg hát itt is.

Mikor Johan elment a szüleihez északra (én még éppcsak itt az ország közepén hogy vagyok, ahol a szülei la20150109_135507knak, naaa, az észak), szóval ott -32 fokkal kezdték, de aztán pár napon belül jött az olvadás. Aznap, mikor hazajöttem, eső esett, és Övik egyetlen hatalmas jégpálya volt. Eső csöpögött meg meleg volt, meg ilyesmi, annyira csalódott lettem, hogy a fene egye meg, elmegyek a hóban, és mire visszajövök, sehol semmi, ejnyeno.

Ám visszatért Johan, és visszatért a hó, mondjuk azóta is jojózik a hőmérséklet, mínuszok, pluszok, eső, hó, havaseső, lefagyás.

Szerda hajnalra akkora hó esett, hogy azt hittem, a kicsi Renault-m nem fogja magát elverekedni a kapuig – az utcát letakarították már, de reggel hatkor itt még senki nem takarított), de vette az akadályt. Miss Rallysofőr, szokta mondani nekem Johan, hát Svédországban vagy meg tél van, mit száguldozol? – Holott a szokásoshoz képest egy20150108_143249általán a közelébe sem vagyok a száguldozásnak, hopp, néha riszál egyet a popóján a kocsim, még ha nagyon lassan megyek is, de semmi probléma. Amennyiben masszázsra vágyom út közben, kiváló jégbordák állnak a rendelkezésemre. Ma nagyot nevettem hazafelé, az én utcámban ugyanis ugye jóformán csak én lakom, meg sok-sok bolt, mindig nagy a forgalom. Egy lejtő vezet lefelé az utcába. Szóval gurulok lefelé az úton, lefelé viszonylag tiszta, felfelé masszázs-kompatibilis, és akkor látom, hogy a sok kocsi a járdán kapaszkodik felfelé, mert elunták az ingyenszolgáltatást. Mert hát a járdákon is végig szoktak vonulni a kis hókotrók havazás után. :) 20150107_144552

A gyerekek az iskolaudvaron egész prérikutya-járatokat vájnak a hóba, nálam sokkal magasabb hóemberek épülnek, matracokon szánkáznak le a lejtőn, házakat építenek hóból, foteleket, vécét, you name it.

Other than that, nem nagyon van. Minden, ami Magyarországon történt, ködös, távoli múltnak tűnik, ahogy ott meg minden, ami Svédországban történt tűnt ködös, távoli múltnak.

Furcsa ez, gyerekek. 20150109_140708

Reklámok

Csipogj te is

