Egy kis autóvezetés, sok nagy boldogság

Most jöttem meg az iskolából, nagyon kellemes ám autózni itt a jégen, a kicsi autóm hol Julien királynak képzeli magát, és riszálja úgyis úgyis, hol szánkónak, és akkor csúszik lefelé az úton, hol sportolónak, aki helyben fut bemelegítés gyanánt, de meg kell hogy mondjam, elégedett vagyok magammal, jól kezelem a helyzeteket, azt meg, hogy visítok közben, senki nem hallja.

Johan is azt mondta nekem a múlt hét közepén, hogy igazából meg kell dicsérjen, mennyire higgadt, óvatos vezető lettem (ott helyben nem mondta volna ám!), de ezt is azért mondta csak, mert megkérdeztem, hogy mit gondol, autózzak-e el hozzá hétvégén, részben edzés gyanánt, részben meg Lilla My (azaz Kicsi My, tudjátok, a Muminból) is szeretne futni egy nagyot. (Ő az autóm, ha nem esett volna le). Ekkor mondta, hogy szerinte bátran, mert most már mintha lehet, hogy adaptálódtam volna a svéd vezetéshez, és tényleg, odavezettem meg vissza, ügyes vagyok!
Az autópályánál persze sokkal kellemetlenebb ez a jég, amit az előbb vázoltam, a két kis vájat, ami hol keskenyebb, hol szélesebb, hol dob egyet az autón, mert miért ne, és nem, azok nem óriási kátyúk az út közepén, hanem a jégbordából kiolvadt lékek, jó mélyek.

 

Odaautóztam hát, és nekem olyan Johanom van, aki meleg vacsorával vár, mert megsaccolja, mikor érek oda, aki mindig átnézi az autókámat, és pucol rajta ezt-azt, aki jávorszarvas-húsos lasagnét készít vacsorára, miközben engem fordítani küld, mert közeleg a határidő, aki segít megérteni, ha nem áll össze egy mondat a könyvben, és akitől karácsonyra egy stockholmi hétvégét kaptam, oda megyünk csütörtök este.
Rém szerencsésnek érzem magam.
De eleget dicsekedtem mára.

Határidők és Stockholm miatt a héten már nem jelentkezek, stockholmi beszámoló jövő héten, stay tuned.

Csipogj te is

