Előzetes

Akik arra számítottak, hogy most itt egy komplett Stockholm útikönyv fog következni, azok most csalódni fognak. Az előbb töltögettem át a képeimet, és én voltam a legjobban meglepve, hogy milyen keveset csináltam. Csodálatos, fantasztikus hétvégém volt, és megéltem az egészet teljes mértékben, ezért került elő a kamera csak olyan kevésszer a táskámból.

Mindazonáltal persze beszámolok majd, hogy mit csináltunk, és illusztrálom a néhány képemmel. Elöljáróban annyit mutatok meg, hogy Stockholm tele van kásareklámmal, és felfedeztük ezt, ami rögtön megmagyarázta, Johan miért etet folyton kásával. (Annyi volt a reklám, hogy ma reggel egyenesen örültem, hogy azt kaptam! Tisztára megkívántam.)

Tessék:

P1150139

Bírj ölelkezni. Egyél több kását.

Reklámok

Csipogj te is

