Tavasz, tavasz, tavasz

Természetesen ha én örömömben a hóban ugrálok, akkor az  nyilván nem tetszik természetanyának, és kitavaszodik. Egy hete plusz 6-7 fok van, ami itt tiszta tavasznak számít, sapka-sál már nem is kell jóformán, ma véletlenül bent is hagytam az iskolában, a hó olvad, mindenütt víz, alatta jég, az iskolaudvar egy merő pocsolya.

Meglepően látom, hogy a hó alól előbújnak a hóvirágok az aszfaltcsíkok, az autópályán kívül rendes aszfaltutat már nagyon rég nem láttam, most mindenütt, az udvaron, az iskola felé vezető dombon se jég van már, érdekes, érdekes.

Minden nap szinte gyönyörű, rózsaszín napkelték-napnyugták vannak, érezhető, hogy hosszabbak a nappalok, már reggel hét felé kezd világosodni, és fél ötkor még bőven az van, kellemes, kellemes.

A napköziben a Melodifestivalen (a helyi A Dal) keretein belül ügyködünk, lesz fellépés, ahol a gyerekek énekelhetnek, lelkesen tanulnak táncokat, dalokat, és készítik a saját kis énekeseiket, ímelám.

20150212_132947   20150212_133001

 

 

Ma meg ki volt világítva a síugrósánc, itt van messziről (igen, koszos az autóm, igen, félreálltam), és közelebbről is. Emberek másztak felfelé a közepén, nem tudom, mit csináltak. Szeretem, ha ki van világítva, annyira feldobja a városkát.

20150212_171512

20150212_172027

 

 

 

 

 

Azért azt elmondom, hogy mire megírtam ezt a posztot (tegnap kezdtem, de tegnap semmihez se volt kedvem), addigra most már mínuszfok lett, és a hétvégén is az lesz, ahol nem aszfalt van, ott megintcsak jég, ismét remek táncokat járok a Stisso és az iskola udvarán.

Mert természetesen. Ha a télről írok, kitavaszodik, és fordítva.

Reklámok

Csipogj te is

