Egy éves lettem én – ajándék ez a blogbejegyzés

Ma van egy éve, hogy megjöttem ide. Ismét, és maradni. Körülbelül ilyentájt lehetett, későre járt, tudom, vonattal jöttem, sok volt a csomagom.

Nagyon meleg volt, most nincs nagyon meleg.

Féltem, mi lesz ebből, mert mi van, ha semmi, ha a búcsúbulim után szégyenszemre haza kell kullogjak. Most nem félek. Most várakozom.

Nem volt munkám, és most épp nincs, de végigdolgoztam egy évet, és szerződtetve vagyok egy következőre, máshová, egy évre.

Magányos voltam egy kissé, a barátaimmal laktam egy darabig, aztán egy macskával, aztán a barátaimmal, aztán egyedül. Most épp egyedül, de nemsokára megint nem. Sokminden vagyok, magányos pont nem.

A barátaim még csak jegyben jártak, viszont holnapután lesz az esküvőjük.

Martinnak sem volt barátnője, most neki is van.

Négy könyvet is lefordítottam ez alatt az idő alatt, most három várakozik a sorban.

Boldog vagyok.

 

Részletek majd szép sorjában. Most összevissza fogok utazgatni, de majd mindenről írok. Ha csak soká, soká, ne tessenek nyaggatni, köszönömszépen, boldognyarat.
Csipogj te is

