Summer is a wintercoat

A címadás még egy régi fordítóprogramos műalkotás, mikor valami olyat írtam ki anno facebookra, hogy aki még egyszer ellát engem tanáccsal, hogy vigyek téli kabátot a nyári Svédországba, blabla, és francia barátom lefordíttatta, és ez jött ki, hogy summer is a wintercoat. Hát kvázi.

Az esküvő óta eltelt két hét, nem is tudom, hova lett, a nyaramból immáron egy hét maradt meg, hogy mivel fog telni, azt egyelőre nem tudom, de addig is beszámolok az eddigiekről.

Az esküvői hétvége után hétfőn Johan padlót rakott, én pedig elvégeztem az utolsó simításokat a fordításP1160704omon, és elküldtem. Kedden pedig útra keltünk Subaruval Lappföldre, a szülei nyaralójába. Útközben láttunk rénszarvasokat persze, az egyiket Johan eléggé megijesztette, mert mikor a lehúzott ablakon óhajtottam fotózni, fogta magát, és hangosan rámorgott, mire a szerencsétlen így nézett.

A házaP1160753k alatt menyét lakik, vagyis hát három, én ebből eggyel csináltam modellfotózást, mikor végre megláttam, hogy ott ugrál a házak között, és nekiinduP1160761ltam a kamerával, megijedt, és bespurizott az egyik ház alá. Majd körbejártam, és minden sarkon ugyanazt játszotta el: meglátott, berohant, majd kijött nézelődni és pózolni. Mert a kíváncsiság mindig erősebb.

Ezen felül Johan festett, mármint a házat kívülről, nem tájképeket, pedig arra bőven lett volna lehetőség. A nyaralóházikók együtta folyóparton fekszik, a folyó túlpartja Finnország, és mindig csodaszép. Az eper is csak most érik. Az időjárás egyik nap ragyogó nap és szinte napszúrás, aztán másik nap szakadó eső. P1160696

P1160682Egyik nap á tautóztunk Rovaniemibe, találkoztunk SuomiBlogékkal :)) és kellemeset söröztünk. Aztán hazafelé megálltunk ennél a fontos információs központnál, de sajnos akárhogy is ígérte a tábla, nem találtam sonkát. :(

Folytköv jön, ugyanis miután hazacsámborogtunk innen vasárnap, már jöttek is a szüleim, és velük svenskalandoztunk tovább.

 

P1160705P1160714

Csipogj te is

